Balannesi Merhaba güzel anneler❤️ 3.ayda başlayan iştahsızlık zorla emzirme bir aydır devam ediyor. Şimdi de şiddetli ağlayarak uykuya geçme başladı. Uykusu olmasa zorla uyutmam ama gözleri kıpkırmızı ve kapalıyken çığlık çığlığa dalana kadar ağlıyor. Salyalar damak kaşıma ısırma huyları cok fazla. Acaba diş mi geliyor yoksa atak devam mı ediyor ?
Baharim Balannesi bız uc aylıga gırınce bunlar baslamıstı ıkı hafta sürdü artık ben atak haftası galıba dıorum cunku yavas yavas o huyları unutuyor dedıgın gıbı gozlerı kıpkırmızı kalıyordu uyuyamıordu basıyordu baglıgı. Ama ben gozunu bi bezle kapatınca rahatladı cozumu oyle buldum sende dene istersen bazen bebekler gozlerını kapatmayı unutuyor sanırım
Yasedem Balannesi aynı durum bende de var 1 buçuk haftadır durup durup ağlıyor bir anda ve meme veriyorum biraz emip atıyor oynuyorum bi süre sonra gene başlıyor kulaklarını çekiyor elleri ağzında damağını yırtıyor gibi yapıyor benim kızımda 4 ay 5 günlük inşallah tez zamanda geçer bu durum kilo verdi bebeğim çünkü 😩
Sema99 Balannesi dişleri kaşınıyor canım diş çıkaracak o yüzden ağlar çok uyumaz etmez huysuz olur damakları kaşınır ağırır o yüzden salyası akar bişeyleri kemirir aslınaa dişlerini kaşıyordur Üç çocuk annesi olarak söylüyorum bide artık uyku düzenleri değişiyor huyları değişiyor ama salyası akıyor bişeyler kemiriyorsa ağlıyorsa diş çıkarıyordur canım çok dikkat et diş çıkaran bebekler huysuz olur ağlarlar çok iştahsız olur ateşi olur kabız ishal olur dikkat et canım bileğin olsun
Balannesi Baharim Uyuyamaması bir yandan iştahsızlık bir yandan 3.ay olduğu için bende atak haftasına bağlamıştım ama çok uzun sürdü 😢
Balannesi Yasedem Benim bebeğimde 4 ay 4 günlük. Yani zorla emzirmesem saatlerce emmek istemiyor memede 2-3 dk durup kendisini ağlayarak geri itiyor. Bizde kontrol için tatil bitmesini bekliyoruz bakalım ne diyecek🤷🏼♀️
Yasedem Balannesi aynı durum tamamen ya banada haber ver mutlaka doktor ne dedi size diye doktora götürdüm ben sıkıntısı yok deyip yolladı beni çünkü olmadı başka doktora giderim bende
AlinKuzusu Sanırım ay ile ilgili genel sıkıntı bizde 4 e giricez emmesi sıkıntı eller sürekli ağızda bir hırslanıyor salyalar heryerde herşeyle ağız kaşıma çalışması bizde henüz ağlama yok ama gece sık uyanma başladı mesela
Omereso AlinKuzusu ayni seyler bizde de var aynilari salyalar. Yumruklar agizda. Her yer tukuruk. Ustune bi de dediginiz gibi gece cok sık uyanmaya basladi :( bu durum gecicidir insallah
Balannesi Sema99 Evet söylediklerinizin hepsi var 😢 bir de üstüne üst solunum enfeksiyonu oldu huysuzluğuna huysuzluk eklendi. Teşekkür ederim😊
Sema99 Balannesi enfeksiyon çok kötü bizden vücut kapmıştı enfeksiyon zor gün geçirmiştik çok geçmiş olsun canım dikkat et ateşi olursa yarım agrı kesici fitil ver
Dilekss Balannesi uykuya dalamadığı için sinirleniyordur. Güzel niinni müzikleri dinletip rahatlamasını sağlayabilirsin. Ben ninni açıyorum anında susuyorr
ZeynepKarataTeytey Balannesi aynen bizde de başladı 3 ay 10 günlüğüz bizde son 2 gündür aynı huysuzluklar var uyumama yatırınca çığlık atarak ağlama elleri hep ağzında salyalanma başladı diş çıkarıyor mu acaba diye düşündüm bende bu ay doktora gitmeden önce buraya bende aynı konuda başlık açacaktım iyi oldu aynı durumda olanların yazılarını okuyunca normal geldi biraz daha
Cisemmuge Balannesi Muhtemelen diş geliyor, biz 5 aylıkken aynı haftada 2 altı çıkardık, üstlerden de başladık. Saçını ve kulağını da çekiyorsa diş olması kuvvetle muhtemel. 4. Ayda aynı dediğiniz gibi ağladı, salya akıttı, ağlamakta zorlandı, iştahı azaldı.