Merhaba hanımlar 25 gün önce doğum yaptım kızımı kucağıma aldım ☺️gündür kafa yastığı ortası delik olan modellerden kullanıyorum düzleşmeyi önlemek için almıştım ama ne zamana kadar kullanılması gerekiyor bilmiyorum bilgisi olan var mı? Yastık çok içime sinmiyor çünkü bebeğimin kafasını yerleştirince ensesi rahat etmiyor gibime geliyor.