Alpaslaninannesiii 3 aylık oğlum var yüzüğünü yutmuyo tükürüyo neden yapıyo bi bilgisi olan varmı hanımlar doktora götürmeli miyim
Atlas2020 Alpaslaninannesiii bunlar normal canım benim oglumda yapıyor hatta her bebek yapar yavaş yavaş dişsel mevzular başlıyor ondan
Fatos-esen Alpaslaninannesiii bnm kide 3 aylık aynısını yapıyor tjkurjk salgıları fazla tükürük üretiyormus oda bazen yutmak yerine tukuruyor normalmisbyani birde dişleri çok kaşınmaya başladı bnm kinin kasiyici veriyorum parcalicak nerdeyse🙂sizinkide öylemi salyasida akmaya basladi
Prensprenses2020 Alpaslaninannesiii benimde oğlum 3 buçuk aylık oda aynı canım şaun normal dedi doktor dişi çıkacak hazırlık gibi düşün dedi kızlar benim bebeğim başını daha tam tutamıyor normal mi acaba
Mrv-_- Alpaslaninannesiii henüz yutkunma refleksi yeterince gelişmiş değil o yüzden çok normal, arada genzine de kaçırabilir. Küçük fular tipi önlüklerden almanızı tavsiye ederim.