Prensinannesi-17 Merhaba anneler, oğlum 3 buçuk aylık ve banyo yaptırırken hic ağlamıyor suyu seviyor fakat banyodan çıkardıktan sonra cok ağlıyor. Kiyafetlerini bile zor giydiriyoruz. Aranızda bebeği boyle olan var mı acaba varsa cozum olarak ne onerirsiniz?
Mom14 Prensinannesi-17 üşüyor herhalde benim kızımda ilk banyosunda çok ağlamıştı bide banyoyu sevmiyorda olabilir benim kız hiç ağlamıyor ama giyinirken her seferinde ağlıyo
eylulmin Prensinannesi-17 benim kızım da öyleydi. Giydirene kadar canım çıkıyordu. Çığlık çığlığa ağlıyordu nerdeyse. Sonra kendiliğinden geçti. Artık ağlamıyor çok şükür
F-Betul Prensinannesi-17 Benim kızımda ağlıyordu hemen üşümeyecek şekilde sıkıca havluya sarıp kısa süre emziriyordum sakinleşiyordu.
Gokidiles Ayy benim kızımda aynı suda hiç sorun yok ama banyodan çıkalım giydirmeye başlayınca nasıl ağlamak her defasında bir yerini mi acıttım acaba diyorum inşallah geçer yaa zamanla 😪😪
Minikbal Prensinannesi-17 üşüyordur.ayni şeyi oglum küçükken bende yaşadım.cikinca battaniyeye sarıp emziriodum sakinleşince ısındıran sonra giydiriyirdum
Bebek2020 Prensinannesi-17 benim kızım da banyoyu çok seviyor. Çıtı çıkmıyor ama giydirirken ağlıyor. Bende şarkı söylüyorum. Kıyafetini başından geçirince ce eee diyorum. Kurulayınca yağ sürünce konuşuyorum. Ohhh kızım miss olduu. Bebeğim üşümesin. Hemen kurulanalım diyorum. Artık ağlamıyor. Ama hala konuşmaya şarkı söylemeye devam ediyorum 🌸❤️
Elv_18 Prensinannesi-17 benim kızım da aynı .biz yanında fön makinesi çalıştırıyoruz biraz da vücuduna tutuyoruz saçlarını kuruyoruz o sırada da giyindiriyoruz.baska türlü ağlamadan olmuyo☹️
patitoo Prensinannesi-17 bi ara bizimde öyleydi canım aynısı, 6 aylık suan sıkıntı yok kendiliğinden geçiyor
Prensinannesi-17 Hepinize teşekkür ediyorum annelerim. Dediginiz gibi üşüyor olabilir o zaman👍İnsallah tez vakitte geçer bebeklerimizin ağlaması🤲
Fatos-esen Prensinannesi-17 su aciktiroyor büyük ihtimal ondan bnm oğlumda 3bucuk aylık öyle yapıyordu giydirmenin yarisinda çok huysuzlanıyordu ağlıyordu si.di emzirip öle yaptırıyorum bi deneyin isterseniz
dyg112112 Benim kızım da aynı şekilde ağlıyo ben de çözümü emzirip giydirmek de buldum hatta emdikten sonra gülücükler saçıyo masaj yaparken kıkır kıkır 😂🥰
Serenty Prensinannesi-17 9.aydan sesleniyorum hala.agliyorrrrrr 🤪 artık banyo yaptırmak istemiyorum.o kadar usandım . hafta da birw düşürdüm .banyodan sonra emziği veriyorum birde şarkı söylüyorum yada telefondan açıyorum.bibkac dk dikkatini çekiyor
Esraraz Prensinannesi-17 emziriyorsanız banyodan çıkar çıkmaz sarın sıkıca havlu yada battaniye ye hemen emziriin yada mama veriyorsanız banyoya girmeden mama yı hazırlayın çıkar çıkmaz verin doktorumuz bu şekilde söylemişti ve ben böyle yaparak sakinleştirdim. Suan 15 aylık bu sıkıntımız kalmadı tabi zamanla geçiyor.