Merhaba, Bebeğim 18 günlük son 3 gündür gaz şikayetimiz çok arttı. Zinco kullanıyoruz ama çok etkili olmadığını söylediler. Yeni
bir gaz damlası denemeyi düşünüyorum, nasıl kullandığınızı (doz) ve damlalarınızın ismini yazarsanız çok sevinirim. Çok küçük olduğu için ne kadar vereceğimi bilemiyorum