Selam kızlar, aslında hep aranızdaydım yazılanları takip ederdim ama hesap açmak şimdiye kısmet oldu. Oğlum var 5 ay 6 günlük, yurtdışında yaşıyoruz. Keyfimiz bu aralar pek yerinde değil malum diş çıkarma dönemi çoook zor geçiyor onun dışında bi sorunumuz yok şükür🙏🏽 Sizin bebişlerin isimleri neler, kaç aylıklar, nasıllar? 😍 Toprak benim oğluşumun ismi🙈 Soruma gelelim😅 2 aylığından şimdiye kadar kundaklanarak uyuyor oğlum ama artık buna bi son vermeliyiz diye düşünüyorum. Bana vereceğiniz tavsiyeler var mıdır, çok mutlu olurum. Kaç kere denedim ama olmuyor kundaklanmadan rahat edemiyor uykuya dallamıyor😒Teşekkürler şimdiden. 💕