Mavi0688 Sezeryan dogumumdan 4 ay sonra ilk reglimi oldum. Ama bi daha olmadim 1 hafta gecikti. Bu sekilde duzensizlik yasayan var mi normal midir?
Mavi0688 Thesra anladim kafama takmiyorum sadece bilmiyorum sureci netten baktim duzensiz olabilir yaziyor ama tecrubeli annelerden bilgi almak istedim. Tesekkur ederim
Thesra Mavi0688 Anladım ben yanlış anlamışım takıyorsunuz diye demekki:) Bu süreçte 1 sene kadar düzensizlikle olabilir kanamalar artabilir veya azalabilir bu da dip not olsun🥰