AlyaMiraUtku 22 günlük bebeğim var normal doğum yaptım sağ ğöğsümde çok güzel süt var ..fakat sol ğöğsüm boş çok az süt var ne yapabilirim sol ğöğsüm dede süt olması için ..
elif-emirinannesi AlyaMiraUtku hayırlı olsun canım. İlk önce az süt olan göğsünü emzir ve bekle içebildiği kadar içsin sonra diğer göğsüne geç. Bu olayı sürekli tekrarlanırsa dengelenir. Ama her zaman bir göğüs sütü az olur canım. Sağlıklı büyüsün İnşallah 🤲☺️