6,5 aylık kızım aşırı hareketli asla uykuyu sevmez beş saniye maması gecikse kıyameti koparır yerinde duramaz bütün gün yürüteçte odadan odaya koşturur buna rağmen asla yorulmaz uykusu gelmez sürekli çığlık atıyor gunduz uyusa da yarım saat içinde uyanır ses duyarsa 🤣 sanırım deliriyorum böyle bebeği olan var mı neler yapıyorsunuz sakin bebeği olanlara o kdr imreniyorum ki 💓