Zmrasevgi bizde de mama sandalyesi var joie nin ek gıdaya henüz başlamadık ama sürekli onda oturuyor oyuncaklarıda önüne koyuyorum yere atıyo ben kaldırıyorum sonra sandalyenin kumaışndaki renkli şeyleri yemeye çalışıyo yenilmediğini anlayınca ağlıyo falan 😂 ikeadakinden alcaktım iyikide bunu almışım öyle rahatlattı ki beni kemeri öne doğru eğilmesini yanlara düşmesini önlüyor çok konforlu , güvenli ve artık tuvalete gönül rahatlığıyla gidip istediğim kadar kalabiliyorum aylar sonra 😂