Glsum_ats05 Cerazetta hap aldım ilk defa hap kullanicam herkes bana regl bittiği gün kullanıma başlıcan dediler bugün son günü paketi açtığımda reglin ilk günü başlayın yazıyor napicam kızlar şimdi başlasam nolur?
F-Betul Glsum_ats05 Merhaba ben de aldım kullanmadım ama o ilaç hamile olma ihtimaline Karşı reglin ilk günü kullanılıyor sanırım. Hamilelik ihtimali var mı?
F-Betul Glsum_ats05 çok özür dileyerek söylüyorum mesela korunmasız birliktelik olmuştur o zamanlar hamilelik ihtimali oluyor ya onun gibi Yani hamilelik olmaması gerekiyor.
Merii33 Ben adetimin ilk günü başladım ilacı hiç ara vermeden kullanıyorsunuz 28 tablet var bitince yenisine başlıyorsunuz doktorum tam anlamıyla adet görmeyebilirsin lekelenme şeklinde olur dedi
Glsum_ats05 Merii33 Ben son günü baslaniyor diye biliyordum ilk günüymüş meğer bugün 4. Günü bugün başlasam olurmu
Sevimnaz Glsum_ats05 Ben sağlık ocağından almıştım adetin 3. Gunu hergün aynı saatte içeceksin demişti
sedaykn Glsum_ats05 Başlayabilirsiniz ama tam koruyucu olsun diye adetin ilk günü başlanmalı. Bu ay dikkat edin yani. Bir sonraki ay tam koruma sağlar.
Mltmnrmn Glsum_ats05 Ben de kullanmaya başladım ama ilk gün kullanmaya başlayacaksınız dedi bana ebe.
fatimaozel Glsum_ats05 aynen saati sattine alın ekstra geri çekilme yaparsanız daha garanti olur 1 ay en azından ek önlem alın 👍