ARZU83 Masalmilamom Bende önce chicco düşünüyordum bi çok kişi joie tavsiye etti indirime girince bugün joie mimzy aldık.
Masalmilamom Deletedmom42 ben şuanlık pembe düşünüyordum o yüzden bakıyorum en ideal sanırım chicco ama yine araştırıcam çok teşekkürler