Turna20 benim kızım 14aylikken çıkarmisti doktor normal dedi ne kadar geç o kadar iyi olur geç dökülür dedi şuan 7yasinda hiç dokulmedi dişleri 🧿 sapasağlam inci gibi çürüğü de yok ..merak etmeyin peşpeşe çıkacaktır..şuan oğlum 8aylik oda henüz hiç çıkarmadı ama biz geç bekliyoruz zaten😁alıştık artik