Oğlum 8 ay 15 günlük normalde yürütüyor gibi yaparım bazen ayaklarının ikisininde üzerine basıyordu bugün denedim sol ayağının üzerine basamıyor hemen büküyor hareketlerinde hiç bir sıkıntı yok üzerine bastırınca basıyor ama adım atarken dizini büktürüyor sizce ne olabilir