Sibel_1668 1 haftalik bebegimin gobegi dusmedi daha ve iltahap kapmis sizdede boyle bi durum oldumu arkadaslar ??
Deletedmom299 Sibel_1668 hayırlı olsun canım benim sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏻 benim oğlumun da tam 10.gün düşmüştü. Ama iltihap olmamıştı
Analist Sibel_1668 bebişi yikiyor musunuz ya da orasi islak kaldi mi ? Tamamen kuru tutmaniz gerekiyor bir de doktora göstermelisiniz
Ebrutoprk Sibel_1668 evet kuru tutmanız gerekiyor benim bebeğimin 5. Günü düştü sonra yıkadık . İntihap gibi durum varsa doktora götürmelisinzz . Güzel günlere büyüsün inşallah 🙏🏻
canimoglum_2020 Sibel_1668 iltihaplı yeri açın biraz kurusun aynı bizede oldu bide doktor babusol diye bi sprey önerdi onla bakım yaptık
Deletedmom_29 Sibel_1668 babusol kullanın mutlaka. Benim bebeğimin de olmuştu akıntısı vardı enfeksiyon sandık ama doktor enfeksiyon değil dedi. Temiz tuttuk, babusol ve batikon kullandık geçene kadar. Göbeği sekiz günde düştü, tam iyileşme 3 hafta kadar sürdü.
D-M Sibel_1668 bizim de 11. Günde düşmüştü. Ben yıkamak gibi bir hata yaptım ama ☹️ akıntı ve kanama oldu bizde de.. Bence vakit kaybetmeden doktora götürün yakıyor orayı düzeliyor.