Glyykt
Bnm ilk çocuğum oyleydi ilk uykusuz kaldı biraz sonra çocuğu kucağıma aldım ayakta dolanıyorum bütün evi uyutmak için kucagimda en sonunda uyuya kaldı sonra yatağına bıraktım sallamaya devam ettim uyudu bi kaç gün böyle devam ettim sonra da besige alistirdim hic kucaga almamaya basladim simdide odasi ayri ama soguk diye ayni odada ytiyorz bnmde evde çarşafa salliyorum bide tekim çok zorlanıyorum ama çok şükür atlattık şuan 3 yaşında oglum allah yardımcın olsun biraz uzun oldu k.b.