Eylullmomss Elifi sezaryan yaptım bende de maalesef oluyo gülbenden farksizim artık jdkdla sudukluyum😂😂
Cerenaslan Bilgihamile İdrar yolu enfeksiyonu geçti bende. Diğer bahsettiğiniz şikayetler yoktu bende. Sadece tuvalete gidince sanki tam yapamamış hissi oluyodu idrarda ve kasık üstünde ağrı.
Mutllulugum Bende sezeryan oldum afedersiniz gülerken kaçırıyorum bu aralar sıklaştı artık utanıyorum eşim ve annemden 😶
ilkgozagrimm Elifi sezaryen dogum yaptım sabahları özellikle cok sıkıştıgımda iç çamaşırım bir iki damla ıslanmış oluyor dogum öncesi yoktı benmde