Esra_51 teşekkür ederim daha uzun bile olsa dedim yazdıklarınız🌸 daha önce 4,5 aylıkken eğitim vermek istedim ilk gün zorlayıcı da olsa uyudu ama ertesi gün dayanamadım ve bıraktım. 6 aylık olunca başlayayım dedim. Ama o kadar çok ağladı ki anlatamam çok üzüldüm çok ve sonunda pes ettim. Çok ağladığı için mi bilmem gecem berbat geçti bin kere kalkmıştır ki normalde o kadar çok kalkmaz. Emzirmekten göğüs uçlarım mahvoldu 😔 o kadar savunmasız, o kadar minikler ki onları böyle görmek kahrediyor insanı. O gücü yeniden bulabilirsem yine deneyeceğim. Peki gündüz uykularında nasıl uyutuyorsunuz?