LP0305 Arkadaşlar gene bir derdim var anam bende dert bitmiyor 😅 Neyse 3 aylık bebeğim var 40 ında bana cok çektirdi sonrasında tamam dedim düzeldi akşam 8 de bi yatardı 12 1 gibi emerdi sonra gece 1 kere daha kalkardı sabah artık kaçta uyanırsa 7 8 9 u bulurdu hatta . Bu son 1 haftayı geçkindir 8 de uyuyor 5 10 dk demeden yeniden kalkıyor ve artık geceleri sık uyanmaya başladı zombi oldum resmen acaba sütüm mü yetmiyo ki anlamadım eskisi gibi göğüslerim de dolmuyo yumusacık eskiden emzirirken süt fıskırırdı simdi oda kesildi emerken bi süt iniyor sonra bekle ki süt gelsin doymasa durmaz ağlar diyorum ama huysuzlugu yok cok uyanma sebebi başka ne olabilir ? Birde göğüslerin yumuşak olması süt olmaması demek mi internette gördüğüm bi yazıda süt başta öyle taşması akması normalmiş dengesiz olur daha sonra düzene biner bu durum ortadan kalkar falan yazmışlar ama bilmiyorum sizde dolgunluk hissi nasıl bebecikleriniz sürekli uyanıyo mu nasıl eski düzene döneceğiz kafamda bir ton soru var 😔
Ruzgarbaby LP0305 Şuan aynı durumdayız kuzum malesef 3 ay 8 günlük uykuları bozuldu gitti bide üstüne az emmeye başladı gibi göğüslerim cok yumuşadı bende az mı diye düşünüyorum ama terbiye olmuştur eskisi gibi akmıyor eskiden üstüm ıslanırdı gece
mina00 LP0305 bılmıyorum neden ama bır kac gundur benım kızımda oyle 3 ay 5 gunluk, uyuyo uyanıyo yenıden emıyo uyutmaya calısıyorum. Dunden benımde goguslerım yumsak
Ravzalina LP0305 göğüslerinizin yumuşaması azaldığı anlamına gelmez bebeğiniz çektikçe gelir. Atak haftasına bakın bir isterseniz internetten. Bende suan aynı durumdayım geceleri cok güzel uyurdu bu hafta bişeyler oldu cocuguma derken atak haftasında olduğunu öğrendim 🤷♀️😔
Mircet LP0305 benim bebeğimde 3 buçuk aylık bu bebelere bişey oldu gece uykusu iyide maşallah diyim gündüz uykuları öyle benimde yanına yatmamı istiyor mıkırdadıkça öpüyorum pış pışlıyorum ama bütün işim kalıyor😫
LP0305 mina00 bende öyleyim uyanıyor emip uyuyor huysuzluk yok ama yat kalk sabaha kadar perişan oluyorum 😞 emerek uyutmak da iyi değil ama maalesef buna alışıyo Bebekler
Momn Göğüsler terbiye olduğu için bebeğin emecegi kadar süt üretir.benim kızım 4 aylık benimkininde 4 aya girince huyu değişti gece uyanmaya başladı.sutunuzun yetmediğini aylık kontrolden çiş bezlerinden anlayabilirsiniz
LP0305 Momn eskisi gibi de bez değişmiyoruz ki gece hiç yok denecek kadar az hatta gece boyu beş değiştirmiyorum kupkuru ama uyuduğu zamanlarda öyleydi genelde gündüz iyiydi takibini yaptığımda da yetiyo diyorum ama içim rahat degil
LP0305 Ravzalina ne kadar sürüyor bu atak haftası peki . İşte bu ataklar uzun sürerse bu sefer alışkanlık haline getirip hep aynı saatlerde uyanmaya başlıyorlar ve bu durum geçmiyor daha sonra😔
LP0305 Mircet gündüz benimki de kucakta uyursa uyuyor kuş uykusu mübarek hemen geri uyanıyo yanında yatarsam da akşama kadar uyur emerek ama sürekli de böyle yapamıyoruz maalesef allah kolaylık versin size de geceleri uyusa raZıyım da geceleri de bozdu bizimki
Kbra_zumra Mircet bizimde aynı gece maşallah çok iyi uyuyo gündüz uykuları yok denecek kadar az 5dk 10 dk
Sinem_0810 Benim bebeğimde 4 ay 10 günlük. 8 de uyuyor 1 yada 2 gibi kalkıyor emiyor 8 yada 7 gibi uyanmış oluyor. 4. Ayda uyku gerilemesi olabiliyor benim bildiğim. 3. Ayda da uyku gerilemesi olabilir belki. 4 . Aydan sonra daha düzgün olucakmış uykuları ama emerek uyuyan bebekler bence gece kalkıyor kendiliğinden uyuyamadıkları için. Emerek uyutmamak gerek de ben alıştıramadım.
LP0305 Sinem_0810 cok istedim kendi kendine uyusun pış pat yöntemi ile uyusun ama yok yenidogdugunda emerek uyuyakalınca otomatik olarak büyüyünce de o şekilde uyumak istiyo beşiği hafif sallıyorum her seferinde emerek uyumasın diye ama yok illa emecek zaten sallayarak alıştırmak da cok kötü bi yöntem valla ben umudumu kestim artık öyle akıllı uslu kendi kendine uyumaz benim kuzum 😌😊 bende ona heveslenmiyorum artık
mina00 LP0305 evet cok zor anıden uyanıyor uyutmak ıcın mecburan emzırıyorum nasıl bırakılır bu bılemıyorum, altını acarım acıkır, uyumak ıster acıkır, huysuzlanır acıkır
LP0305 mina00 normalde altını cok sık açmayın derler oda uyku dağıtıyor ama mecbur kalıyoruz ama artık geceleri benim bebeğin bezi kupkuru geceleri neden yapmıyo bilmiyorum sabah uyanınca bezi kirleniyor. Uykusu geldiğinde emzirin yarı uyanık şekilde besige koyup pış pış yaparak uyutun diyorlar onu da denedim ama benimki öyle uyumadı . Maalesef uyku eğitimi vermeye çalışanlar bunları başarıyor benim 2. Bebeğim bu bi turlu başarılı olamadım inşallah siz başarırsınız 🙏🏼
mina00 LP0305 ben asla uykulu oldugu zaman bezını degıstırmedım, bu aralar oyle yapıyorum yarı uykulu oldugu zaman besıgıne koyup sallıyorum aglamadıgı surecede kucagıma almıyorum ama bır kac gundur uyku duzenı bozuldu uyuyo 1-2 saat sonra uyanıyor 🤷🏻♀️ Umarım hepımız ıcın ıyı olur
LP0305 mina00 yapılması gereken herseyi yapmışsınız zaten umarım bu bi süreçtir ve geçer 🙏🏼Mis gibi uyusun minnoşlar❤️