Milagrosss benım kızım 3 aylık ılk baslarda kucakta o kadar sallardımkı sımdılerde memede uyumaya alıstı geceler uyukladıgı zaman besıgıne koyup sallıyorum, bagırıp aglamıyorsa kucagıma almıyorum salladıkca uyuyo sonrada yavas yavas durduruyorum, ayakta sallamaktan cok ıyı buyuk kucuk fark etmezkı besıgınde sallamak