Arkadaşlar merhaba, bebeğim 4 ay 17 günlük normalde hergün kahkahalar atan gülen bir bebek ama bugun kalktığından beri durgun keyfi yok ve hiç gülmedi :( sabahtan beri çabalıyorum yapmadığım şaklabanlıkta kalmadı.. banyo yaptırdım bugun yaptırırken verem aşısının yerinin kızarmaya başladığını farkettim. Acaba o kızarıklık huysuzluk yaparmı? Yada salyası çok akıyor 2 gündür.. eli zaten sürekli ağzında damaklar iyice sertleşmiş tabi görünürde bişey yok ama diş mi böyle yapıyor? Bu tarz durum yaşayan oldumu hiç aranızda.. bebişimi böyle görmek benide keyifsiz yaptı acaba bişeyimi var diye :(