RabiAsya Prensesannesi38 8 plus kullanıyorum gayet memnunu.m. X i kullanmadığım için bilemiyorum tabi 😅ama bence gerek yok x e 🌸
GamzeNazli35 Kesinlikle X. Kullandım daha önce neredeyse pro”yla aynı. Eşim 8 plus kullanıyor ben sevemedim.