Ay20 arkadasımda adliyesinde memurdu tatile oraya giderdik çok güzel yerler ama hayat çok pahalı özellikle satın alacaksanız eğer ev fiyatları felan bayağı pahalı kıtalarda semte göre değişiyor arkadaşım seraların olduğu tarafta oturuyordu çok geniş çok güzeldi evi ve çok sakindi eşide kendi de memur olmasına rağmen çocukta olunca maddi anlamda zorluk yaşadılar tayin isteyip gittiler ,