cydcvk boğulma değildir moralinizi bozmayın. İlk denediği için öğürmüştür çok normal. Benim kızım da ek gıdaya geçtiğimizde öğürüyordu fazla gelirse, ya da çeviremezse ağzında ödüm kopuyordu. Bu noktada sakin kalmak çok önemli, bebek öğürüyorsa öksürüyorsa bekleyin çıkaracaktır, sakın sırtına vurmayın, yukarı baktırmayın, hemen müdahele etmeyin sadece dik konumda olsun mutlaka. Allah korusun tam tıkanma olur nefessiz kalır, morarır vs olursa ilk yardım hareketlerini yapmanız gerekir.