Kızlar merhaba ben Sezeryan doğum yaptım lohusalık bittikten 6 gün sonra tekrar kanamam oldu 2gün sürdü normal kırmızı rengindeydi 2hafta sonra tekrar başladı şu an koyu kahverengi siyaha yakın bir renkte geliyor.Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?