Kızlar 6 ay 1 günlük kızım var doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyorduk ama en azından gece 2 saat kesintisiz uyuyordu 2.5 aylıkken mama içmemeye başladı günde 300 cc zor buluyordu hatta elimde gidecek yavrum dedim o derece,çocuk doktorumuz bizi çok yanılttı herşeye genetik diyip yolluyordu kızım bi türlü düzelmeyince onu bıraktık,bi doktorla anca 5. Ayda tanışabildik en son reflü olabilir dedi oda gastroentoroloji doktoruna yönlendirdi tamamen belirtileri sorunları anlatınca reflüyüde alerji tetikliyor dediler alerji maması vs kullanıyoruz bi çok şikayet kalmadı ama uyku sorunu hala aynı gece 12den sonra bir şey oluyor kızım bir sağa bir sola dönerken ben 5er dakıka iç geçmesiyle geceyi sabah ediyorum