Dorukunannesii Selam kızlar emziren anneler olarak vitamin kullanıyor musunuz sizce kaçıncı aya kadar kullanmak lazım birde hangi vitamini kullanıyorsunuz:)
mina00 Dorukunannesii kızımın doktoru hamıleyken ne vıtamın kullanıyordumsa onu kullanmamı onerdı 6. ayına kadar, elevit kullanıyorum
Mrvmuaz Dorukunannesii Re genesis max omega hamileligimden emzirmeyi sonlandirana kadar da kullanmaya devam edecegim. Kan değerlerimde herhangi bir dusukluk yok bebegimin bilissel zekasi için kullanmayi uygun görüyorum
Eslemmomy Dorukunannesii hamileyken ne kullanıyorsun onu kullan dediler decavit kullanıyordum Ben de çok kilo yaptı onu bıraktım şu an centrum diye bir ilaç kullanıyorum içinde bütün mineraller ve vitaminler var 6 ay kullan dediler de belki 7.aya kadar kullanırım