xrtalafx Nesli2510 normal canım o zaman kakası genelde doktorlar 10 gün yapmazsa sorun buluyolae ki annw sütü alan bir bebiş gunde 1 yada 2 kez kaka bıle normal sayılıyor bıseyı yoktue Allahın izniyle canınızı sıkmayın 🥰🥰
Nesli2510 Anne80 canım aşıları yapatırdık gitmeden yarım saat önce 1 çay kaşığı kalpol verdim gece güzel geçti ne ateş ne ağrısı oldu