gzmbkr öncelikle sen olun. Benim bebeğim de kolik bir bebekti. Şuan dört aylık olduk hala çekiyoruz. Gaz masaji, damlalar, süpürge sesi, ritmik sallama biraz olsun rahatlatti ama geçmiyor tabi ki. Ben carsafta sallamaya başladığımda baya rahatlamistik. Deneyin isterseniz. Ama doktorumuz zamandan başka kesin çözüm yok dedi bunu da bilin. Bağırsakları tam gelişmeden bu iş çözülmezmiş.