Miniknur su an uyuyir benimki de ayni 10 dk once uyudu 🤣nobet olsa sadece kendi basina da uyumuyor benimki aksam uykusuna yatarken huysuz oluyor gec saatte bile baytaniye arasinda salliyorm annemdeydim gazli bir bebekti baya tek basuma cik zorlandm 1 hafta once eve geldk ordada battaniye arasinda sallamaya alisti huysuz du gazli olunca simdi esim izinli gece calisiyor ise baslayinca bne yapicam bilmiyorm hamak siparisi verdk oda ancak gelicek haftaya isim zor .