1prens1prensesannesii Kızlar ocean d3 aldım buzdolabına koydum baktım tamamen donmuş.. Neden öyle oldu acaba? Peteklerin üzerine koyup tekrar çözülse birşet olur mu? Yada ilaç bozuk mu acaba? Böyle bir ihtimal var mı?
Borasmomy 1prens1prensesannesii buz dolabında saklanmıyor diye biliyorum canım ben oda sıcaklığında tutarım hep bir şey olup olmama konusunda bir bilgim yok canım üstte kalsın ama bir eczacıya danışabilirsin
Keskeuyusamm Sprey başlığını sıktıktan sonra onu öylece bekletiyorsunuz değil mi? Yani kapağını kapatmıyorsunuz