Alakasız fakat kendim için yazıyorum yasak da var . Ayak baş parmağım aşırı morardı internete bakıyorum ama net birşey bulamıyorum Sol ayağımin baş parmağı diğer ayağım ile yan yana gelince aşırı belli zaten de buraya resim yukleyemedim. Haraket ettirmekte de çok zorlanıyorum bebeğimi ayağımda zor salliyorum ağriyor sizce neden olabilir