Balyanak- Kızlar merhaba bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorum fakat önde toplanma ve ağırlaşma sorunu Yaşar olduk ve bu bebeğimi çok rahatsız ediyor başka önereceğiniz bez varmı emici ve böyle toplanmayan
sinemin Balyanak- ben jenny willy kullandım çok memnun kaldım kuzum ama 4 e geçince sleepye geçtim şuan aynı sorunu bende yaşıyorum
Balyanak- sinemin yaa demekki oluyor tek bizde değilmiş 😩 3 numara kullanıyoruz bizde ve çok koku var bezde hiç böyle olmamıştı
Balyanak- sinemin elizabeth Meryem30 Mom9 Gzzde hirazls CilekRecelim Oykununannesii12 Kaan01 Medusafer Gokceninannesiiyim Gzm67_ ZumrAsel kuzularr hepinize çok teşekkür ederim ☺️ en çok molfix ve prima önerisi gelmiş deneyeceğim bakalım 🥰😍
hirazls Balyanak- Prima premium care kullanıyorum 4 aydır ne sızma ne taşma ne pişik yaşadım çok memnunum 🙏
Gokceninannesiiyim Balyanak- can bebe denemeni tavsiye ederim. Sleepy e çok yakın bir dokusu var. Birde dönem dönem bezlerde böyle bir olumsuzluk yaşanıyor ama bir üst numaraya geçince düzeleceğini düşünüyorum.
Gzm67_ Balyanak- Baby turco kullanıyorum ilk günden beri ve çok memnunum. Şiddetle tavsiye ediyorum 😊