Mert_Cemre Bi kaç saat önce post açtım ve hiç bi cevap alamadım şu forumda eminim ki en az 1000 kişi var neden cevap verilmiyor şu önemli postlara anlamıyorum.Tamam arada bi eğlenmek gülmek de lazım ama gerekli postlara da cevap verilsin lütfen 🌷
Rabia_deren Mert_Cemre baktım bir post açmışınız sadece emzirmeye ilgili 13 kişi cevap vermiş. Ne bekliyordunuz ki.
Mert_Cemre Rabia_deren uygulamamda bi sıkıntı vardı sanırım bildirimleri alamıyordum posta girdigim zaman cevapları gördüm yoksa neden böyle bi post açayım ki
Peris_h Mert_Cemre 13 kişi yazmış postuna o 1000 kişinin hepsinin yazmasını beklersen daha cook beklersin cnm . Gerekli cevp olsun 1 kişi yazssin önemli olan cevabini almak
TospikOglusum Mert_Cemre bende şimdi baktimda postunuza bilenler görenler yazmış zaten anlamadım ben herkes mi yazsın istiyorsunuz?meme reddi çoğunlukla ataktan olur o degilse de diş olabilir 😉atak haftasında olup olmadigina bı bakın derim umarım yeterlidir cevap☺️
TospikOglusum Mert_Cemre cevap alamiyrm diye post aciyosunuz cevap yazana nezaketen cevap yazmiysniz yani baktimda kişiye göre mi cevap yazıyorsunuz anlamadimki😡😡
Mom076 Mert_Cemre oda biseymı ben bir post actım 0 elde var 0😂😂😂bence bir kisi yazsada yeterli dır ama herkes gırıp bakmıyo yada gormemıstır postunuzu cogu zaman bende gormuyorum bazıların postunu
Mert_Cemre TospikOglusum Kusura bakmayın inanın bilerek yazmamazlık yapmadım cevaplar üst üste gelince sizinkini sadece beğenip cevap yazmayı unutmuşum cevabınız için çok teşekkür ederim atak haftasını hesaplayacam kırdıysam affola ❤
TospikOglusum Mert_Cemre Mert_Cemre bana çok yapiliyida bu bu aralar burda ondan bu sert cikismam sizde kusura bakmayın🙏🥰