Zepa ben bumboyu almak istiyorum ama 300 tl den fazla para vermem oda maksimum satan olur olmaz onu bilemem amerika dan bile alsan sıfırı 450 tl (52 )USD Mİ NE araştırdım baktım . Aslında bitane mama sandalyesi aldım ama henüz kullanamadım bumboda daha çok rahatt ediyormuş çocuklar