Nurasel20 Kizlar mrb geç regl görmem ve reglimin normal olmaması için doktor kontrolüne gittim ve rahimde kist oluştuğunu söyledi Yasmin hapını verdi hormonları etkiler mi acaba bu doğum kontrol hapı çünkü gebe kalmak istiyorum doktorum bir sorun olmayacağını söyledi ama doğum kontrol hapı olunca biraz tereddüt ettim
Aley_ Nurasel20 10 aya yakın kullandım, bıraktığımda ertesi ay hamile kaldım. Bir sorun yaşamadım, endişe etmeyin gebelikte sorun yaşatacağını sanmam belki bıraktıktan bir kaç ay sonra olur ama olur gebelik, başka bir sorun vs yoksa.
Lutennaa Nurasel20 ben de kullandım düzensiz adet gördüğüm için. Kullanırken duygusallık hariç olumsuz etkisini görmedim. Ama bıraktıktan sonra bir kaç ay sonra yine düzensizleşti benim. Gebeliğe engel değil demişti doktorum. Bir sıkıntı da yaşamadım çok şükür.
Nurasel20 Aley_ teşekkürler peki tüylenme adetlerde gecikme falan yapıyor mu bir sitede bu tarz yorumlar okumuştum da hiç kullanmadığım için soruyorum
_Ahlas_ Nurasel20 Polikistiğim olduğu için 7 ay kullandım, düzenli adet gördüm yalnız tüylenme yaptı bende lazere gidiyodum o dönem azalan tüylerim çoğalmaya başlayınca anladım bıraktım.. herkeste aynı etkiyi yaparmı bilmiyorum ama gebelik için bi risk oluşturmadı çok zor hamile kalınacağım söylendiği halde bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım..