Noluur yardım edin 11 aylık kızım 4. Aylıktan beri iştahsız mama saati değil işkence saati sanki . Yoruldum ya zorla yediriyorum ya ağzını sıkıyor açmıyor . Aç ağlıyor ama yok yemiyor . Hastaneye götürdüm öğüt veriyorlar sadece aç değildir diyerekten ya diyorum ki gözlem altına alın bakın diyorum ya . Yeter me yapacağım ben kaç aydır böyle düzelmiyoooo