Merhaba
oğlum 16 aylık artık kendi odasına almak iatiyorum geceleri .
şuan yer yatagında yatak odasında yatıyor , eşimde oğlumun odasında uyuyor malesef işe gittiği için oğlumuzun gece uyanmaları cok sık oluyor ve genelde anne su diyerek ağlayarak uyanıyor biberonla içiyo sonra yine uyuyo , 3 saat arayla gece 2 -3 kez falan kalkıyor , odasına alaam sürekli her uyanmasında benim için zor olucak odalar uzak , suyu vermemeyi denedim ama o kadar ağlıyoki üst komsular bile duyuyo ve kesinlikle o suyu içmeden uykuya dalmıyo napcagmı bilmiyorum , sizler nasıl alıştırdınız ne yapmam gerekir nasıl bi yol izlemem lazım ?