Benim bebeğim 2 aylık şuan da ilk doğduğu zamanda alın kıamında vardı zaman geçtikçe çoğaldı tüm yüzüne yayıldı doktora götürdüm sıcaklığı ayarlayamamışsınz dedi sıcaktan olmuş kat kat giydirme ve asla nemlendirmek için krem, pudra gibi şeyler sürme dedi doktor daha çok yayılır dedi. Ilık suyla sürekli sil kurula tahriş etmeden bikaç güne geçer bu şekilde