Kızlar merhaba☺️ sezaryen Doğum yapalı 1 hafta oldu karnım biraz aşağı kese gibi kaydı. Toparlayıcı korse kullanmak istiyorum tavsiye edebileceğiniz marka falan var mı? Çok geniş olmasını istemiyorum ama hangisi daha faydalı olur bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🌺