Karel10 Sizede geçmiş olsun insallah çabuk atlatırsınız benim ilk 3 gün çok ağır geçti sonra haflemeye basladı tat kokı kaybıda vardı bir bucuk haftanın sonunda hepsi geçmişti.. Ben bolca ballı ıhlamur tükettim, udi hindi yağı aldık( emzirme döneminde kullanılabiliyor hiç zararı yok bu arada) bu yağı sabah öğle akşam aç karna 1 tatlı kaşığı tükettim, koku kaybı olduğu için yine 3 defa burundan 2 şer damla damlattık bu yağı.. Bolca c vitamini içeren meyve sebzeler tükettik.. Birde bir karışım daha yaptım onuda yazayım benim kronik bronşitim var öksürüğümü hemen kesti bu karışım
Yarım çay b. Bal, 3 diş sarımsak, 1 küçük soğan, 1 tatlı k. Tarçın, yarım limonun suyu.. Soğan sarımsağı rendele tüm malzemeleri karıştır 2 saat beklet sonra kullanabilirsin..bu karışım da günde 2 kez 1 tatlı kaşığı aç karns tükettim çok çabuk toparladım çok şükür