Merhabalar. Kızım 1.5 aylık 3290 gr doğdu şu an 4300 kilo. Anne sütü artı mama ile besleniyor. Fakat her beslenmeden sonra ikisinden de ağız dolusu kusuyor, resmen içinde bir şey kalmıyor. Kilo alımı normal sınırda fakat o kadar beslemeye bu kadar kusması canımı sıkıyor. Bir çaresini bulabilen var mı 🙄