Bahriyei 1,5 aylık bebeğim var, geceleri 10 saat civarı uyuyor, çok uzun uyuduğunu düşünüp 5saat olunca uyandırmaya çalışıyorum çok zor uyandırıyorum, bazen uyandıramıyorum, bu normal midir ?
Emirin_Annesi10 Bahriyei 10 saat aralıksız mı uyuyor? Bu kıyamamak değil ki. Ben aç kalır die 2 saate 3 saate 1 uyandırıyorum. Doktor 4 saati geçmesin dedi.
duygu00 Bahriyei ben doğrusunu yanlışını çok bilmiyorum ama benim bebeğim de ilk zamanlar bir ayı dolmadan daha 3-4 saat aralıksız uyumak istiyordu 2 saatte uyandırmaya çalışıyordum baktım uyandırsam da emmiyor o ne zaman isterse o zaman uyanmasını bekledim bizim sarılık problemimiz olmadı çok şükür. 1,5 aylıkken de bazen 3 bazen 4 bazen 6 saat aralıksız uyurdu gece ama 10 saat aralıksız uyumadı hiç
Ebru-isil Bahriyei sarılığa baktırmışmıydınız canım bir de 10 ve 5 saat çok gibi arası.3-4 saat falan olmalı sanırım.kızım 5 aylıkken uyandırmıyordum 8-9 saat uyuyordu kilo alımı az olmuştu