Yasmn07 iki yaşına kadar koynujuzda mı uyutmamız gerekiyormuş valla benim bebeğim hep aynı odada ayrı beşiğinde uyudu 10 aylıkken de ayrı odaya aldım ve bişey anlamıyor zaten uyutup götürüyorum gece gözünü açmıyor nerde uyudupumu görmüyor sadece mama içiyoe geri dalıyor sabahta tıkırtısına gidiyorum hemen gözünü daha açmadan alıyorum kucağıma