seyhaann Merhaba anneler BİM’e gelecek kamera telsiz ve oyun halısını daha önce alan var mı? kalitesi nasıl?
Happygirl8 seyhaann oyun halısı kardeşim hediye almıştı baya önce.. Acaba ondan mı bahsediyosun🤔 katoloğa bakayım bi
Happygirl8 seyhaann evet oymuş, biz nerdeyse 5 aydır kullanıyoruz bi solma yıpranma vs olmadı 🙂 ama ortada direği var ya bebeğim son zamanlarda onu çok eğerek oynuyodu o yüzden sabit sağlam durmuyo 🤷♀️🤦♀️🙆♀️
Azsekerlikahve Happygirl8 aynı bizimde öyle. Eşim kenarlarına tahta sıkıştırdı ona rağmen hala yıkıyo ortalığı😄
Gulcanyvz Kızlar ilk adım arabasıda geliyor yürüteç sağlığa iyi değilmiş o yüzden ilk adım arabası daha mantıklıymış BİM’den daha önce alan var mı memnunmuşsunuz ? Pilsan yürüme arkadaşım olanı soruyorum
hndngndz Gulcanyvz biz aldık geçen geldiğinde henüz çok küçük tutunup kalkma vs yapamıyor ama önündeki oyuncaklarla çok severek oynuyor toplarını da sevdi
1yaramazannesi hndngndz Ben bulamadım canım da katoloğu resmini atarmısınız merak ettim bende almayı düşünüyorum
Gulcanyvz hndngndz sağol canım demek memnun kaldınız biz daha 3ay11 günlüğüz ileriki aylar için istiyorum en iyisi bende alayım