Merhabalar benim bebeğim 2 ay 23 günlük. Doğumdan sonra sol ayak baş parmağımda tırnak batmasından kaynaklı enfeksiyon oluştu yürüyememeye başlamıştım derken lokal anestezi oldum doktor penos antibiyotik ve parol verdi emzirdiğim için. Fakat ilk gün çok ağrı çekersiniz kuvvetli kullanamayacaksınız dedi. 3 gün önce oldum ve ilk gün acıdan uyuyamadım sadece 1.5 saat . 2. Ve 3. Gün daha dayanılabilir oldu fakat arada dayanamayacağım kadar çok acıyor ve yürüyemiyorum. Kuvvetli ağrı kesici ve antibiyotik almadığım içinde ödem kızarıklık filan var. Korkum enfeksiyon kapması başına böyle bir şey gelen var mı? Pazartesi pansumana gittiğimde iyileşmezse çocuğuma mama vermek zorunda kalacağım onuda istemiyordum ondan dayandım ama başka çarem yok gibi. Bu zamana kadar mama yemedi iyileştikten sonra tekrar memeye geçiş yapabilir miyim? Tavsiyeleriniz nelerdir? Teşekkür ederim.