Derin1 Kızlar 57 günlük bebeğim var, sağlık ocağının verdiği d vitamini kabızlık yapıyormuş diye duydum siz ne kullanıyorsunuz oceanın Hangisini kullanıyorsunuz acaba kaçlık olanını ve kaç damla veriyorsunuz iki aylık bebişe
Minikannesi00 Derin1 benm bebeğim 4 aylık ,ocean 400 lük kullanıyoruz günde 1 fıs ,o da 3 damlaya denk geliyor
Busegokce Derin1 biz ilk üç ay d-vit3 yani sağlık ocağının verdiğini kullandik. Bir sorun teşkil etmedi. Ama 5 ay sonra farklı marka verince ben doktoruma farklı marka yazdırdım. İlk üç ay kullanın sonra kontrollü değişim yaparsınız doktorunuz ile
Bebegimm42 Derin1 cnm sağlık ocağı nin verdiğini kullanma paraben ve ayçiçek yağı var bha var ocean 400 kullanıyoruz bir fıs yada 3 damla
Sehertatar Derin1 benim bebeğimde 52 günlük sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum henüz kabız falan olmadı
deryata Derin1 markası ne olursa olsun 1 yaşına kadar 400 lük veriliyor. bir yaş sonrası 600 e geçilebilir. temiz içerikli newvit ocean wellcare olabilir ve 1 fıs canım
Papatyasevdalisi Derin1 1 ayliktam beri ocean d3 400 kullaniyorum gunde 3 damla 4 bucuk aylik oldu kizim hala kullaniyoruz