TugceYildiz1 Kızlar buzluktan çıkan sütü biraz değişmiş mi oluyor? Bende azcık baktım tadına da bi değişik geldi bana 😂 bebeğe veriyorum ama bişey olur mu
urasinannesi34 TugceYildiz1 benım oglum ıcmedı buzluktakı sutlerden bana da degısık geldı keskın koku vardı demır gıbıbondan heralde
Ecrinderin Bende biraz Önce buzluktan çıkan sütle Önce buzluktan çıkan sütle sütlac yaptım bir sıkıntı yoktu
Betim TugceYildiz1 ben de geçen bununla ilgili post açmıştım normal .. içirin bebeğinize 3 ay dolmadıysa tabi .. beğenmezse içmez zaten 😬
Adelim Sagar sagmaz dolaba koyduysanız demır kokusu tadı olur once dısarda bekletın sonra dolabın altında bıraz kalsın sonra buzluga koyun
TugceYildiz1 Adelim ilk zamanlar öyle yapıyorduk bende gördüm dışarda 15 dakka bekletip öyle koyuyorum buzluğa direk koyunca sütte herhangi bir deformasyon oluyor mu acaba?