Kızlar lütfen cevap verirsiniz çok sevinirim 1.5 gündür sol göğsüm şişti ne yaptıysam boşaltamadım sıcak su torbası koydum sıcak duşta ovdum soğuk uyguladım masaj yaptım lahana yaprağı koydum hiç bir şekilde boşalmadı çok acı veriyor çok fazla şişti bebeğim emmiyor sağarak veriyorum 2 aylık daha iki göğsümü de 50’dk boyunca sağıyorum napabilirim internette çok kötü şeyler okudum emeliyatla kesiliyor iltihap boşaltılıyor falan diye