Canannn38 Kızlar bebeğimi emzirdikten bir süre sonra d vitamini ni verdim ama bebeğim 2dakika geçmeden emdiğinin fazlasını kustu acaba d vitamininden tekrar vermelimiyim
Minikprenseselo Canannn38 verme canm o vitamini alio zatn bide hemn yedrdgn gbi verme 2 öğün arasi ver
AlisNata Merhaba bence d vitamini yüzünden kusmazdı süt fazla gelmiştir.Bir kezde deneyin eğer yine öyle olursa doktorunuza danışın.
Canannn38 AlisNata Zaten o yüzden kusmadı süt fazla geldi kustu hani vitamini de kusmuşmudur tekrar vermeye gerek varmıdır diye soruyorum